La reconeguda professora i conferenciant d’estratègia comercial Mónica Mendoza serà l’encarregada de dinamitzar la jornada
El programa Fem Xarxa, Fem Empresa, liderat pels vuit Ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat, ha programat per aquest mes de novembre una jornada de networking adreçada a persones emprenedores i empreses de nova creació. L’activitat tindrà lloc el 22 de novembre de 10 a 13.30h al Molí Empresa de Martorell i la inscripció és totalment gratuïta (fins a exhaurir les places). La reconeguda professora i sol·licitada conferenciant d’estratègia comercial i vendes Mónica Mendoza serà l’encarregada de dinamitzar la jornada.
L'objectiu principal del networking –organitzat per les àrees de Promoció econòmica dels ajuntaments d’Abrera, Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires– és que les persones emprenedores i les empreses de nova creació comparteixin dubtes, experiències i novetats en diferents sectors. Aquests dos col·lectius han pogut tenir les mateixes preguntes i afrontat els mateixos reptes, i posar-ho en comú amb la resta de participants pot facilitar el camí vers la seva pròpia empresa i generar noves sinergies.
Tot i que la figura de l'emprenedor/ora d'avui és habitualment la de professional multitasca, capaç de solucionar bona part dels problemes i de les situacions que sorgeixen en el seu camí, és poc probable que tingui coneixements en tots els àmbits que es relacionen amb el seu projecte emprenedor, i que necessiti ajuda allà on no arribi.
En aquest sentit, el networking és una excel·lent oportunitat d'aconseguir-ho, ja que les persones assistents podran conèixer d’altres persones emprenedors i professionals que els poden ajudar, guiar i fins i tot oferir els seus serveis. A més, les empreses de nova creació es podran donar a conèixer i fomentar les oportunitats de negoci que se’n puguin derivar.
A través d’una sessió dinamitzada, Fem Xarxa, Fem Empresa vol assegurar que l’experiència i la participació del assistents sigui activa i efectiva, afavorint la interacció i la posada en comú de les experiències i necessitats de cadascun dels participants, connectant amb persones amb les que comparteixen interessos per aconseguir beneficis per a l’empresa o projecte.
La ponència del networking Fem Xarxa, Fem Empresa 2021 serà a càrrec de Mónica Mendoza, reconeguda conferenciant en temes d'estratègia comercial, intel·ligència emocional i vendes i, a més, és docent de l’escola de negocis ESADE. Mendoza és també speaker internacional i autora dels llibres “Lo que no te cuentan en los libros de ventas” i de “Píldoras de motivación para comerciales y emprendedores”.
10.00 h. Recepció participants, cafè i acreditacions. 10.30 h. Benvinguda 10.40 h. Presentació networking 10.50 h. Conferència “Reptes de les empreses avui en dia i la importància de fer networking i tenir una mentalitat col·laborativa”. Ponent: Mónica Mendoza. 11:00 h. Networking: Emprenedoria i empreses de nova creació al Baix Llobregat Nord. Dinamitzat per Mónica Mendoza. 12:50 h. Benvinguda als Premis Relleu de Negocis 13:00 h. Entrega dels Premis Relleu de Negocis 13:15 h. Cloenda de l’acte 13:20 h. Refrigeri
Les persones interessades a participar poden realitzar les seves inscripcions a través del següent FORMULARI D'INSCRIPCIÓ.
Més informació per correu electrònic xllopart@martorell.cat o al telèfon 93 775 31 01