L'oci nocturn interior es reobre amb l'obligatorietat de presentar certificat de vacunació o recuperació o bé prova diagnòstica negativa recent

Divendres, 8 d’octubre de 2021

Castellví no té actualment cap cas actiu de COVID-19 segons les dades del departament de Salut

Les persones que a partir d'aquest cap de setmana vulguin gaudir d'activitats d'oci nocturn en locals tancats poden tornar-ho a fer sempre que compleixin els requisits fixats per la Generalitat per a la reactivació d'aquestes activitats. Així, a l'accés al recinte caldrà presentar una d'aquestes tres coses: el certificat de pauta completa de vacunació (descarregable a l'app i web de La meva salut), un certificat oficial d'haver-se recuperat de la COVID-19 els darrers sis mesos o bé el resultat d'una prova diagnòstica amb resultat negatiu que pot ser PCR (feta en les últimes 72h) o bé test d'antígens (fet en les darreres 48h i no pot ser autotest, sinó que s'ha d'obtenir un certificat).

Pel que fa a la resta d'àmbits, les mesures no presenten variació respecte de setmanes anteriors.

Cap cas actiu aquesta setmana a Castellví de Rosanes

En el vessant epidemiològic, Castellví de Rosanes no ha registrat cap cas de COVID-19 els darrers quinze dies, i això fa que actualment no hi hagi cap cas actiu al municipi (Aquas Gencat consulta 08/10/21 a les 09.00h).

Pel que fa a l'escola Mare de Déu de Montserrat, la situació segueix amb plena normalitat i tots els grups han pogut treballar a l'aula durant la setmana (Traçacovid Educació consulta 08/10/21 a les 09.15h).

Al conjunt del Baix Llobregat Nord, la situació epidemiològica és similar a la de la setmana anterior, amb repunts en alguns municipis.

Segons les darreres dades publicades, la velocitat de propagació del virus continua per sobre de l'1 (concretament 1,04) i el risc de rebrot és de 62 punt, similar al dels darrers dies (Salut/Dades COVID consulta 08/10/21 a les 10.10h).

La vacunació continua a ritmes més baixos que en les setmanes dels mesos d'estiu, i segons dades de Salut ja s'ha iniciat l'administració de terceres dosis a la gent gran que viu en residències. A Castellví hi ha administrades ja 53 terceres dosis segons dades d'ahir dijous 7 d'octubre.

Darrera actualització: 27.10.2021 | 08:43