Les obres d’asfaltatge del Taió comportaran el tall total de dos trams de carrer del 28 de febrer al 4 de març

Divendres, 25 de febrer de 2022

No s’hi podrà circular, ni aparcar, ni entrar ni sortir dels garatges mentre durin els treballs

En el marc de les obres d’asfaltatge del Taió, dilluns 28 de febrer s’iniciarà la fase de sanejament d’arrels, que comportarà treballs de major envergadura que els que s’han fet fins ara. Per aquest motiu, de les 8 del matí del dia 28 fins les 8 del vespre del divendres 4 de març caldrà tallar totalment el tram de l’Av. del Taió comprès entre els números 27 i 33 i bona part del carrer de Mossèn Damià (zona central - vegeu plànol)

Mentre durin els treballs, no es podrà circular per aquests carrers ni tampoc aparcar-hi ni entrar ni sortir dels garatges, ni tan sols de nit. Només es podrà passar a peu

Alternativament, s’habilitaran de doble sentit l’Av. del Taió entre el C/ Mina i el C/ Mn. Damià, i els dos extrems del carrer Mossèn Damià, on no hi ha previstos treballs. 

Aquest canvi comportarà que els veïns que es dirigeixin a la part alta del Taió venint per l’entrada al barri més pròxima al nucli antic de Castellví hagin de desviar-se pel carrer d’Anselm Clavé per poder agafar l’avinguda del Taió per l’altre cantó. 

Addicionalment, poden habilitar-se alguns trams més de doble sentit dins del barri segons les necessitats de mobilitat que es detectin en cada moment.

Feu cas de la senyalització i de les indicacions i reduïu la velocitat de circulació. S'estan repartint avisos dels talls previstos pels domicilis del Taió, tant dels carrers directament afectats com de la resta. 

Les previsions podrien variar per causes sobrevingudes o inclemències meteorològiques.

Darrera actualització: 28.02.2022 | 08:01