L’Ajuntament de Castellví obsequia les llars amb plantes aromàtiques per decorar balcons i patis

Dimecres, 19 de maig de 2021

El repartiment s’ha iniciat avui amb l’objectiu que tothom les puguin plantar abans de la Festa Major per guarnir els seus domicilis

L’Ajuntament de Castellví de Rosanes, coincidint amb la primavera i la pròxima celebració de la Festa Major del municipi a finals de maig, està obsequiant les llars de Castellví de Rosanes amb plantes aromàtiques per decorar els balcons i patis. La brigada municipal és l’encarregada de fer el repartiment, que ha començat aquest matí i finalitzarà previsiblement demà.

Plantes com la farigola, el romaní, la sàlvia o l’alfàbrega són les que s’estan fent arribar als domicilis. L’objectiu és que tothom les pugui tenir plantades abans que arribi la Festa Major per guarnir les seves cases, balcons i patis.

Darrera actualització: 19.05.2021 | 19:05