El Dia mundial del Medi Ambient es commemorarà amb dos tallers per evitar productes d’un sol ús

Dimecres, 2 de juny de 2021

Divendres 4 de juny se’n farà un de compreses de tela i diumenge 6, un d’infantil dedicat a aprendre a fer bosses porta entrepà

El 5 de juny se celebra el Dia mundial del Medi Ambient, i per commemorar-ho, l’Ajuntament de Castellví de Rosanes organitza dos tallers per evitar els productes d’un sol ús. Per una banda, s’aprendrà a fer compreses de tela i de l’altra, bosses porta entrepans per a l’esmorzar o el berenar. El primer taller està adreçat a persones joves i adultes i el segon, als infants.

El taller de compreses de tela es farà al Casal de la Gent Gran divendres 4 de juny de 17 a 20h. No cal portar material, ja que es proporcionarà durant l’activitat. Amb tot, si algú té teles que vol utilitzar per fer les compreses, les pot dur al taller.

La segona activitat, diumenge 6 de juny de 10 a 12h al Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina, servirà per aprendre a fer bosses porta entrepà. Aquest taller s’adreça a infants de 6 anys en endavant. Com en l’altre taller, es proporcionarà el material necessari per fer l’activitat. No obstant això, si alguna persona té teles i botons que vulgui fer servir per fer el seu porta entrepà, les pot portar.

Les dues activitats estan coorganitzades entre les regidories de Medi Ambient, Joventut i Polítiques feministes. Els tallers tenen places limitades i cal inscriure-s’hi prèviament. Les inscripcions es poden fer fins al migdia de divendres a l’Ajuntament de Castellví en horari d’atenció al públic. 

Darrera actualització: 16.06.2021 | 13:14