Convocatòria i ordre del dia de la sessió ordinària del ple a celebrar el 20 de setembre del 2021 a les 18.30h al saló de plens.
Trobareu l'àudio de la sessió a final de l'ordre del dia
Ordre del dia 01. Aprovació acta/es anterior/s Aprovada per unanimitat 02. Donar compte de decrets Donat 03. Ratificació de decrets d'alcaldia Ratificats per unanimitat 04. Aprovació de xifres de població a 1 de gener del 2021 Aprovada per unanimitat 05. Aprovació bases reguladores subvencions destinades a pal·liar necessitats socials no peremptòries de les famílies Aprovat Vots a favor: 7 (Srs. Camino, Cara i Almirall i Sra. Mínguez -Endavant Castellví- i Sres. Castellanos, Sánchez i Pérex -Junts per Castellví-). Vots en contra: cap Abstencions: 2 (Sr. Ventura i Sra. Gil -Fem Poble-ERC-) 06. Aprovació del compte general 2020 Aprovat per unanimitat 07. Aprovació definitiva del projecte d'aslfatatge del barri del Taió Aprovat per unanimitat 08. Aprovació definitiva del projecte executiu de reurbanització del carrer del Castell de Sant Jaume Aprovat per unanimitat 09. Acord motivat de l'òrgan de contractació d'aprovació de l'expedient i despesa i disposant l'obertura del procediment d'adjudicació de les obres d'asfaltatge del Taió per procediment obert simplificat Aprovat per unanimitat 10. Aprovació de modificació de crèdits 09/2021 per transferències entre partides i subsanació errada modificació de crèdit 07/2021 Aprovat per unanimitat 11. Moció que presenta l'equip de govern de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes per la situació de la població desplaçada afganesa Aprovada per unanimitat 12. Precs i preguntes
Punt 1 --> inici // Punt 2 --> 0'30" // Punt 3 --> 22'24" // Punt 4 --> 26'18"" // Punt 5 --> 28'22" // Punt 6 --> 33'30" // Punt 7 --> 35'35" // Punt 8 -->36'27"" // Punt 9 --> 39'39" // Punt 10 --> 40'32" // Punt 11 --> 43'24" // Punt 12 --> 1h00'25"
*Prevenció COVID-19 Amb motiu de les mesures de prevenció de la COVID-19, l’aforament destinat a públic en la configuració de ple del saló quedarà limitat a 11 persones. Un cop completat l’aforament, no podrà accedir-hi cap més persona.
L’accés es farà per l’entrada principal de l’Ajuntament i totes les persones s’hauran de desinfectar les mans amb el gel hidroalcohòlic, dur mascareta i respectar la distància de seguretat i és potestat de l'Ajuntament prendre'ls també la temperatura en accedir al recinte.
Si alguna persona té símptomes de COVID-19, està pendent de resultats de PCR o bé ha estat en contacte amb alguna persona diagnosticada o sospitosa els 14 dies anteriors, no podrà assistir al ple, d’acord amb les mesures de prevenció vigents. Gràcies per la vostra col·laboració.
Els aforaments estan calculats d'acord amb la Resolució SLT/1429/2020, de 18 de juny, punt 2.1 Distància física interpersonal de seguretat.