Convocatòria i ordre del dia de la sessió ordinària del ple a celebrar dimecres 21 de juliol a les 18.00h al saló de plens de l'Ajuntament.
Àudio de la sessió al final de l'ordre del dia
ORDRE DEL DIA 01. Aprovació acta anterior. Aprovada per unanimitat 02. Donar compte de decrets d'alcaldia. 03. Ratificació de decrets d'alcaldia. Ratificats per unanimitat 04. Aprovació inicial projecte reurbanització del carrer del Castell de Sant Jaume. Aprovat per unanimitat 05. Acord motivat per a l'adjudicació del contracte de recollida de residus i neteja viària del terme municipal de Castellví de Rosanes. Aprovat per unanimitat 06. Acord motivat de l'adjudicació del contracte de serveis de manteniment de zones verdes, arbrat i altres elements de jardineria urbana, franges perimetrals contra incendis i gestió forestal al municipi de Castellví de Rosanes. Aprovat per unanimitat 07. Aprovació autorització compatibilitat per a l'exercici d'una activitat privada sol·licitada per un funcionari de l'Ajuntament. Aprovat per unanimitat 08. Aprovació protocol assetjament. Aprovat per unanimitat 09. Aprovació modificació de crèdits 06/2021 Aprovat per unanimitat 10. Aprovació modificació de crèdits 07/2021 Aprovat per unanimitat 11. Aprovació festes locals 2022 Aprovat per unanimitat 12. Aprovació Setmana de la Mobilitat Aprovat per unanimitat Urgència 1 i Urgència 2 Aprovades per unanimitat U1. Bases reguladores de les subvencions d'entitats culturals U2. Bases reguladores de les subvencions d'entitats de cooperació i desenvolupament Urgència 3 Aprovada per unanimitat U3. Aprovació inicial del projecte d'asfaltat del Taió Urgència 4 Aprovada per unanimitat U4. Declaració institucional de l'Ajuntament d'agraïment per la implicació i suport rebut per Castellví durant l'incendi forestal 13. Precs i preguntes
Punt 1 --> inici // Punt 2 --> 0'55" // Punt 3 --> 1'13" // Punt 4 --> 4'36" // Punt 5 --> 11'03" // Punt 6 --> 13'26" // Punt 7 --> 16'49" // Punt 8 --> 17'25" // Punt 9 --> 21'57" // Punt 10 --> 32'16" // Punt 11 --> 34'36" // Punt 12 --> 35'15" // Urgències 1 i 2 --> 37'37"" // Votació urgència 2 --> 50'07" // Urgència 3 --> 50'40" // Urgència 4 --> 58'07" // Punt 13 --> 1h11'00"
*Prevenció COVID-19 Amb motiu de les mesures de prevenció de la COVID-19, l’aforament destinat a públic en la configuració de ple del saló quedarà limitat a 11 persones. Un cop completat l’aforament, no podrà accedir-hi cap més persona.
L’accés es farà per l’entrada principal de l’Ajuntament i totes les persones s’hauran de desinfectar les mans amb el gel hidroalcohòlic, dur mascareta i respectar la distància de seguretat i és potestat de l'Ajuntament prendre'ls també la temperatura en accedir al recinte.
Si alguna persona té símptomes de COVID-19, està pendent de resultats de PCR o bé ha estat en contacte amb alguna persona diagnosticada o sospitosa els 14 dies anteriors, no podrà assistir al ple, d’acord amb les mesures de prevenció vigents. Gràcies per la vostra col·laboració.
Els aforaments estan calculats d'acord amb la Resolució SLT/1429/2020, de 18 de juny, punt 2.1 Distància física interpersonal de seguretat.