TR-12 Comunicació final d'obra amb tècnic i devolució de fiança

Per comunicar el final de les obres que necessiten de la intervenció d'un tècnic (comunicació prèvia i llicències obres escassa entitat)

Descripció:
Aquest tràmit permet comunicar el final d’obra, per tal que l'Administració pugui informar i s’aplicarà en aquelles finques que estiguin tant en sol urbà com no urbanitzable.

Totes les obres amb comunicació prèvia o llicència d’obres d’escassa entitat

Període de l’any en què es pot demanar: 
Durant tot l’any

Termini de sol·licitud: 
Una vegada finalitzades les obres

Requisits a complir:

  • Haver finalitzat l’obra
  • En aquelles obres que hi ha un assumeix d’un tècnic, cal adjuntar el certificat final d’obra del tècnic.

Documentació que cal aportar:

  • Imprès de comunicació final d’obra
  • Certificat tècnic de final d’obra 
  • Fotografies de l’estat final de l’obra i  de la via pública  

Documentació complementària
Segons la matèria:
Certificat tècnic de solidesa per als casos que ho requereixi l’Ajuntament 
Plànols de l’estat final de l’obra en cas que hi hagi modificacions respecte de la proposta

Tràmit pas a pas:
Presentar la instància normalitzada TR-12, i la documentació corresponent.
Si l’obra s’ajusta a la llicència o comunicació prèvia sol·licitada, i no s’ha malmès cap element de la via pública, es procedirà al retorn de les fiances dipositades. Si s’han detectat deficiències s’informarà desfavorablement i l’interessat haurà d’esmenar les deficiències comunicades

Documents d’interès

  • Ordenança municipal regulador a de la gestió dels residus de la construcció
  • Ordenança municipal reguladora del tancat de terrenys qualificats com a sòl no urbanitzable i de moviment de terres en parcel·les no urbanes
  • Ordenança fiscal reguladora del impost sobre construccions, instal·lacions i obres
  • Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències o la comprovació d’activitats comunicades en matèria d’urbanisme
  • Ordenança fiscal reguladora de la taxa per l’ocupació de terrenys d’us públic amb mercaderies, materials de construcció, runes, tanques, puntals, estintols, bastides i altres instal·lacions anàlogues
  • Llei 38/1999 d’ordenació de l’edificació (LOE)
  • Llei  3/2012 d’urbanisme
  • Decret 16/2015 de simplificació de l’activitat administrativa
  • Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística
  • Codi tècnic de l’edificació CTE
  • Normes urbanístiques PGOU Castellví de Rosanes
     

Quin cost té:

Segons ordenances vigents

Qui pot sol·licitar-ho:

Aquest tràmit permet comunicar el final d’obra, per tal que l'Administració pugui informar i s’aplicarà en aquelles finques que estiguin tant en sol urbà com no urbanitzable. Tant en els casos de comunicació prèvia com de llicències d'obres d'escassa entitat.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    El tràmit presencial només està disponible per a persones físiques. Les empreses i professionals en exercici de les seves funcions només poden tramitar-ho electrònicament.

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

C/ Sant Antoni, 1 - 08769 Castellví de Rosanes - Barcelona
Telèfon: 937 751 942
Fax: 937 740 684
Adreça electrònica: info@castellviderosanes.cat
Lloc web: www.castellviderosanes.cat/
Horari:  
Matins (de dl a dv): de 9 a 14 h
Tardes: dilluns de 16 a 19 h (excepte juny, juliol i agost)
Al Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina, atenció presencial administrativa dimarts de 18 a 21 h (tràmits diversos).
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 10.10.2022 | 18:13