Tràmit per demanar la primera utilització i ocupació dels edificis en llicències d'obres. Consulteu-ne els detalls
Descripció: Aquest tràmit permet comunicar el final d’obra de tot l’edifici i abans de la seva primera utilització en edificis de nova construcció, ampliacions, i grans reformes que alterin la configuració arquitectònica de l’edifici que produeixin una variació essencial de la composició exterior, la volumetria, el conjunt estructural o canviar els usos de l’edifici
L’objectiu és verificar que les obres executades s’adeqüen a la llicència d’obres atorgada.
Qui el pot demanar? La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da, que ha sol·licitat la llicència d’obres.
Període de l’any en què es pot demanar: Durant tot l’any
Termini de sol·licitud: Una vegada finalitzada les obres
Requisits a complir: Haver finalitzat la totalitat de l’obra Aportar la documentació requerida
Documentació que cal aportar:
Documentació complementària Segons la matèria: Certificat tècnic de solidesa per als casos que ho requereixi l’Administració
Tràmit pas a pas: Presentar la instància normalitzada TR-11, i la documentació corresponent. Un tècnic de l’Ajuntament si cal procedirà a realitzar la inspecció per comprovar les obres realitzades compleixen amb la documentació presentada. Si l’obra s’ajusta a la llicència o comunicació prèvia sol·licitada, i no s’ha malmès cap element de la via pública, es procedirà al retorn de les fiances dipositades. Si s’han detectat deficiències s’informarà desfavorablement i l’interessat haurà d’esmenar les deficiències comunicades.
Documents d’interès
Segons ordenances vigents
Aquest tràmit permet comunicar el final d’obra de tot l’edifici i abans de la seva primera utilització en edificis de nova construcció, ampliacions, i grans reformes que alterin la configuració arquitectònica de l’edifici que produeixin una variació essencial de la composició exterior, la volumetria, el conjunt estructural o canviar els usos de l’edifici.
El tràmit presencial només està disponible per a persones físiques. Les empreses i professionals en exercici de les seves funcions només poden tramitar-ho electrònicament.
Adjunteu la instància específica degudament omplerta (TR-11) i tota la documentació complementària a la instància electrònica que trobareu en aquest enllaç.