Tràmit per demanar que es canviï l'ús a no habitatge en sòl urbà. Consulteu requisits
Descripció: Aquest tràmit permet la sol·licitud d’un canvi d’ús a no habitatge, per tal que l'Administració pugui informar i s’aplicarà en aquelles finques que estiguin en sol urbà. Aquest tràmit no permet realitzar obres que hauran de seguir la seva pròpia tramitació en paral·lel (si s’escau) Estan subjectes a comunicació prèvia, amb les excepcions que estableixen els articles 187.2 i 187.ter del TRLUC, el canvi d’ús dels edificis i les instal·lacions, excepte a ús residencial
Període de l’any en què es pot demanar: Durant tot l’any
Termini de sol·licitud: Abans de realitzar les obres
Requisits a complir:
Documentació que cal aportar:
Documentació complementària Segons materia: En el cas d’obres la documentació tècnica corresponent (veure Comunicació prèvia d’obres amb tècnic)
Tràmit pas a pas: Presentar la instància normalitzada TR-08, adjuntant els documents indicats en cada apartat Fer efectiu el pagament de les taxes corresponents.
Documents d’interès
Segons ordenances vigents
Aquest tràmit permet la sol·licitud d’un canvi d’ús a no habitatge, per tal que l'Administració pugui informar i s’aplicarà en aquelles finques que estiguin en sol urbà. Aquest tràmit no permet realitzar obres que hauran de seguir la seva pròpia tramitació en paral·lel (si s’escau) Estan subjectes a comunicació prèvia, amb les excepcions que estableixen els articles 187.2 i 187.ter del TRLUC, el canvi d’ús dels edificis i les instal·lacions, excepte a ús residencial.
El tràmit presencial només està disponible per a persones físiques. Les empreses i professionals en exercici de les seves funcions només poden tramitar-ho electrònicament.
Adjunteu la instància específica degudament omplerta (TR-08) i tota la documentació complementària a la instància electrònica que trobareu en aquest enllaç.