TR-08 Comunicació prèvia canvi d'ús a no habitatge
Tràmit per demanar que es canviï l'ús a no habitatge en sòl urbà. Consulteu requisits
Descripció:
Aquest tràmit permet la sol·licitud d’un canvi d’ús a no habitatge, per tal que l'Administració pugui informar i s’aplicarà en aquelles finques que estiguin en sol urbà.
Aquest tràmit no permet realitzar obres que hauran de seguir la seva pròpia tramitació en paral·lel (si s’escau)
Estan subjectes a comunicació prèvia, amb les excepcions que estableixen els articles 187.2 i 187.ter del TRLUC, el canvi d’ús dels edificis i les instal·lacions, excepte a ús residencial
Període de l’any en què es pot demanar:
Durant tot l’any
Termini de sol·licitud:
Abans de realitzar les obres
Requisits a complir:
- Presentar la documentació requerida via seu electrònica.
- Fer efectiu el pagament perceptiu.
- Tota la Documentació es presentarà en PDF indexat.
- Tota la tramitació serà electrònica.
Documentació que cal aportar:
- Documentació tècnica descriptiva i justificativa urbanística signada per un tècnic habilitat. On consti la situació actual i l’
- Nota simple o certificació del Registre de la Propietat on consti la descripció de la finca o edificació
- Assumeix del tècnic
- Declaració responsable del tècnic
- Dades identificatives i autorització de representació (si escau)
- Fotografies de l’àmbit del canvi d’us
- Declaració responsable del/ de la tècnic/a competent degudament complimentat.
- Instància normalitzada
- Comprovant pagament taxes i impostos
Documentació complementària
Segons materia:
En el cas d’obres la documentació tècnica corresponent (veure Comunicació prèvia d’obres amb tècnic)
Tràmit pas a pas:
Presentar la instància normalitzada TR-08, adjuntant els documents indicats en cada apartat
Fer efectiu el pagament de les taxes corresponents.
Documents d’interès
- TEXT REFÓS de la normativa urbanística del PGOUM de Castellví de Rosanes
- DECRET LEGISLATIU 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
- DECRET 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme
- LLEI 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica
- DECRET 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística
- LLEI 38/1999, de 5 de novembre, d’ Ordenació de l’Edificació.
- TEXT REFÓS de la llei d'urbanisme Consolidat amb les modificacions introduïdes per la I tota aquella normativa sectorial corresponent
Quin cost té:
Segons ordenances vigents
Qui pot sol·licitar-ho:
Aquest tràmit permet la sol·licitud d’un canvi d’ús a no habitatge, per tal que l'Administració pugui informar i s’aplicarà en aquelles finques que estiguin en sol urbà.
Aquest tràmit no permet realitzar obres que hauran de seguir la seva pròpia tramitació en paral·lel (si s’escau)
Estan subjectes a comunicació prèvia, amb les excepcions que estableixen els articles 187.2 i 187.ter del TRLUC, el canvi d’ús dels edificis i les instal·lacions, excepte a ús residencial.
Cal aportar:
Canals de tramitació:
-
Presencial
El tràmit presencial només està disponible per a persones físiques. Les empreses i professionals en exercici de les seves funcions només poden tramitar-ho electrònicament.
-
Telemàticament
Adjunteu la instància específica degudament omplerta (TR-08) i tota la documentació complementària a la instància electrònica que trobareu en aquest enllaç.
Tramitar ara