Alta a la borsa de treball
L’àrea de Promoció Econòmica, en col·laboració amb la regidoria de Serveis Socials, té a la vostra disposició el servei de Borsa de treball, adreçat als veïns i veïnes en situació d’atur.
Com funciona?
- Heu de sol·licitar cita prèvia amb Serveis Socials. El dia de la visita, porteu un currículum actualitzat.
- Si necessiteu orientació sobre com fer el currículum, se us donarà durant la visita amb Serveis Socials.
- El vostre currículum entrarà a formar part de la borsa de treball. Heu d’adjuntar-hi també omplert i signat el document que trobareu en aquesta pàgina.
- En cas que l’Ajuntament rebi ofertes de feina on es busquin persones que responen al vostre perfil, Serveis Socials es posaria en contacte amb vosaltres.
Recordeu que, si ja heu lliurat el vostre currículum a la borsa de treball, és important anar-lo actualitzant periòdicament.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
Immediatament
Qui pot sol·licitar-ho:
Totes les persones que vulguin que el seu currículum formi part de la borsa de treball
Cal aportar:
-
Alta del currículum a la borsa de treball
Lliureu el document juntament amb el vostre currículum
Canals de tramitació:
-
Presencial
A l'OAC en horari d'atenció al públic
-
Telemàticament
Adjunteu el vostre currículum i el formulari degudament omplert a la instància genèrica
Tramitar ara