Alta al padró municipal d'habitants

Caldrà que aporteu el vostre DNI, NIE o passaport, i el títol de propietat o arrendament de l'immoble. En cas que hi hagi menors d'edat, també el llibre de família. La finalització del tràmit és sempre presencial per a les persones majors d'edat o menors emancipades, tot i que podeu iniciar-lo per via telemàtica.

En cas que l'habitatge on residiu no sigui de propietat o de lloguer, aporteu signada l'autorització de la persona propietària que trobareu en aquest apartat (espai de documentació).

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

Generalment, si tota la documentació està correcta, de forma immediata.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona major d'edat. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.)

Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació de la persona interessada.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    De dilluns a divendres a l'OAC de l'Ajuntament i dimarts a la tarda, de 18 a 21h, a l'oficina d'atenció del Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina (llevat agost i períodes festius).

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

C/ Sant Antoni, 1 - 08769 Castellví de Rosanes - Barcelona
Telèfon: 937 751 942
Fax: 937 740 684
Adreça electrònica: info@castellviderosanes.cat
Lloc web: www.castellviderosanes.cat/
Horari:  
Matins (de dl a dv): de 9 a 14 h
Tardes: dilluns de 16 a 19 h (excepte juny, juliol i agost)
Al Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina, atenció presencial administrativa dimarts de 18 a 21 h (tràmits diversos).
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 10.10.2022 | 16:47